försov mig!.. eller?!

vaknade i morse av hundarna som ALDRIG sover hos mig. kollade på klockan och tänkte: FAAAAN KLOCKAN ÄR 5 I SEX!!! panik som jag fick skyndade jag mig ner till farstun och drog på mig en ovve och sprang ut till hästarna. stackars adena som alltid har täcke på sig fick vara utan för såhär på landet kommer det inte en andra buss! hästarna bara kronglade men tillslut fick jag dem till hagen nä kunde springa in och sätta på mig kläder. tog med mig en apelsin i bara farten. precis när jag skulle gå undrade mamma varför jag stressa. irriterat svarade jag att jag till ju fan inte missa bussen. lugnt svarade hon att klockan bara var kvart över fem! jag hade vaknat nästan en timma för tidigt! så jag hade tagit ut adena utan täcke i onödan, men eftersom adena är svårfångad var det ingen idé att ens försöka sätta på henne täcket. typisk dålig start på dan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback