jävla buss chafför!

jag kan väll för fan inte hjälpa att mitt busskort blivit stulet!? det är ju inte mitt fel så varför ska jag straffas? mitt busskort vart ju stulet förra veckan och jag vill egentligen inte köpa ett nytt för 150 kr så jag har antingen fått busslapp från skolan eller sagt att jag glömt det hemma! det funkar ALLTID! Men inte idag! Vart så stressigt att jag inte hann hämta busslapp i skolan idag så jag körde på att säga att jag glömt mitt busskort hemma.. Nej, gick inte! Betala eller gå av. Såklart hade jag inte pengar med mig så jag fick typ panik och började nästan gråta och han skev bara i det. Som tur var hade jag en gammal barndomskompis på bussen som lånade ut pengar till mig. Jävla buss chafför asså! Han såg fan att jag fick panik! Gubbjävel! Så arg. Alla andra buss chafförer säger typ att det får väll gå för denhär gången då! Men nej. Inte han!

Vad tkr ni?! Gjorde han rätt eller fel?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback