mörkt och kallt



idag är det enligt mig kallt och mörkt. just nu lockar bara mjukisbyxor och chokladpudding men hästarna vill in först! imorgon om allt går som det ska får jag besök av en släkting! min a-kusin kommer antagligen och rider med mig. förhoppningsvis har hon antingen med sig en kamera eller så får det bli mobilen, för någon bild ska det bli! ;-)



tänkte skritta cornea idag. hon behöver det om hon ska vara någorlunda snäll mot en ny ryttare. blir nog inte sadel idag heller, det är ju mysigare att rida barbacka!



sitter bredvid en på bussen som sitter och pratar i telefon och berättar om hela sitt liv typ! bara så ni vet ska hon plugga nästa termin, hennes ex har hälsat på henne(?), hon har träffat en kille på bussen som hon nu dejtar, hon vill inte söka jobb eftersom hon ska plugga... kul liv man har som tvingas lyssna på det! :|



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback