ögon med glasögon gillar inte att få basketbollar på sig!

nej, det är sant! en klasskompis testade på mig igår! inte skönt! efter det vart allt bara jobbigt! jag har ont i huvudet och slog mig på allt igår! jag försov mig idag så mamma fick ta ut hästarna. jag hinner inte rida adena förens tidigast lördag om hennes mun läkt och hennes mugg inte fortsatt föröka sig men det såg mycket bättre ut igår! jag måste kolla henne idag om hon fortfarande haltar men jag hoppas att det bara var en trampning när hon bråkade, hon är inte varm i benen, inget i hoven eller någonting så jag fattar inte varför hon markerar. det konstiga är att hon inte ömmar i något ben. konstig häst, I know.

nu sitter man i skolan och mår illa så fort man äter och har ont i huvudet dessutom var det två som trampade på mig nyss. får rycka upp mig och överleva dagen innan det är hem och mocka



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback