at the buss!

jag har lust upptäckt varför jag alltid tränger mig på bussen och går på först!nu var jag för trött för det och nu får jag sitta i 4 sätet tsm med någon random snubbe! jag hatar verkligen att sitta bredvid folk jag inte känner på bussen, speciellt när jag är förkyld! så ja.. med rinnande näsa och hostatacker sitter jag nu på bussen på väg till skolan! ska gå in på coop och köpa frukost hade jag tänkt, men jag håller mig ifrån biskvier som jag köpte i tisdags.. de var långt från goda!
jag blir så irriterad på max och mcdonald eftersom de öppnar efter 9 båda två! hur elakt är inte det liksom?! jag är faktiskt hungrig när jag kmr på morgonen! nej, fy på dem!

idag ska vi ha röda korset-dag vad jag förstått så inga lektioner! skönt! fast helst hade jag velat vara hemma och sova och rida! ska träna bebis idag igen! hon måste lära sig att hålla upp sig i volterna! får se hur cornea är så jag kanske kan gå en promenad med henne.. få se vad jag orkar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback