Can't say I'm sorry...

Som ni förstår har det varit lite mycke nu! jag håller på att sätta igång MAxi, vilket är ett projekt bara det! Håller på att jobba mycket med adena och har en kyckling i mitt kök som vill ha uppmärksamhet av sin 'mamma'! hoppas ni inte är för besvikna! som ni har sett har jag fått en ny bloggdesign av en tjej som heter Emilia, Tack så mycket!
 
Idag red jag bara Maxi, är lite förkyld så jag orkade inte mer! barbacka såklart, hon skötte sig helt okej och har blivit ännu mer Dressyrhäst än förut så nu går hon i någorlunda form i alla gångarter nästan hela tiden! det är ju ingen enkel häst om man säger så.. men iaf.. efter vi ridit i typ 30 min gick vi och fotade lite höst.. snutteplutten <3 ni får snart se dem.. jag lovar! :D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback