I knew you were trouble...

... well. Adena skötte sig galant idag. orkade dock inte bråka om att hon skulle gå lunkt och sansat utan vi tog hennes normala skritt istället. hon gick otroligt bra. var pigg och framåt och inte pigg och kämpa emot bettet. hon gick tillochmed ner i form i traven! stolt matte. knoppade hennes man och det kändes verkligen som att vi var ute och tävlade dressyr. hade jag blundat hade vi varit i globen och ridit! hoppas nu att damen kan sköta sig så vi kan få börja jobba på riktigt med hoppning, Dressyr och western snart! men man får ta det ett steg i taget och hoppas på det bästa! för till sommaren måste det faktiskt bli bra! annars vet jag itne vad jag gör! kanske ska ta hjälp av ngn ryttare i byn om hon inte funkar till slutet av April..

jaja.. no worrys. jag visste ju att hon var speciell när jag köpte henne så jag får väll skylla mig själv!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback